Maafkan Aku

Maafkan aku...
Andai aku bukan yang terbaik untuk kau...
Andai aku tak dapat jadi yang terbaik untuk kau...
Tapi sedarlah...
Aku cuba jadi yang terbaik untuk kau...
Aku berusaha sebaiknya untuk jadi yang terbaik untuk kau...
Apakan daya...
Hanya ini yang aku mampu...
Hanya ini yang dapat aku berikan...
Hanya ini yang terbaik dari aku...
Maafkan aku...
Andai aku tak pernah memahami kau...
Andai aku tak pernah cuba memahami kau...
Tapi percayalah...
Aku selalu cuba untuk memahami kau...
Aku berusaha sebaiknya untuk memahami kau...
Apakan daya...
Bukan ini yang kau mahu...
Bukan ini yang terbaik pada kau...
Maafkan aku...
Andai aku tak pernah berada di sisi kau di saat penting...
Andai aku tak pernah cuba berada di sisi kau...
Tapi percayalah...
Aku selalu berada di sisi kau...
Aku sentiasa cuba untuk berada di sisi kau...
Apakan daya...
Mungkin kau tak sedar...
Mungkin kau tak perasan...
Mungkin kau tak tahu...
Maafkan aku...
Andai aku tak pernah ada masa untuk kau...
Andai aku tak pernah meluangkan masa bersama kau...
Andai aku tak pernah menyimpan masa untuk kau...
Andai aku tak pernah membahagikan masa aku untuk kau...
Tapi percayalah...
Aku sentiasa ada masa aku untuk kau...
Aku sentiasa cuba meluangkan masa untuk bersama kau...
Aku sentiasa menyimpan masa untuk kau...
Apakan daya...
Mungkin kau tak perasan...
Mungkin kau tak sedar...
Mungkin kau tak tahu...
Maafkan aku...
Untuk semuanya...
Cuma...
Ada beberapa perkara...
Yang perlu kau tahu...
Sebelum semuanya terlambat...
Aku sentiasa cuba jadi yang terbaik untuk kau...
Aku sentiasa cuba untuk memahami kau...
Aku sentiasa cuba selalu berada di sisi kau...
Aku sentiasa cuba sentiasa ada masa untuk kau...
Meskipun aku...
Terpaksa melupakan segala masalah aku sendiri...
Terpaksa mengabaikan sesuatu yang lebih penting...
Meskipun aku tahu...
Aku terpaksa tinggalkan semua untuk kau...
Aku terpaksa menerima musibah...
Aku terpaksa mengorbankan diri aku...
Semua sanggup aku lakukan...
Hanyalah untuk kau...
Maafkan aku...
Aku cuma ada beberapa detik saja...
Untuk meluahkan segalanya...

No comments: