My Prince

hyep sume... arini aq nk kong sdkit ksdihan aq kt korg... tue pown if u all dont mind laa an... npe aq sdih... hurmmm... its about my prince... tomorrow die akn lpor dri tok ALAM tue... hurm... i miss him... i luv him...

npe die kna g tyme ktorg nk cpta kbhagiaan... caitt, ayt skema... hehe... hurmm... seyezly, ktorg bru jea nk start it from the beginning... but now... seyezly, it really hurts me... i really dont know what to do... i dont know what is playing in my mind rite now... its really messy... arghhh...

saat2 cmni... haa... Tuhan jea yg taw... i need someone to lsten all of my feeling... argghh... somebody please...

spnjg arini, ktorg xbrhnti msg... brhnti just 4 solat... xpown die kol aq... "b, this night is just 4 u laa... b, i'm just hope that tomorrow never happen, but i know it won't... "

arrgghhh... lpas s2, s2 ag dugaan... mcm2... pas die g neyh... aq xtaw r ble ag dpt jmpe... pas die hbs krsus, aq lak kna msok poli... then die lak kna blik keje... so, ble nk jmpe ag meyh... arrgghhh...

This one for you and me
Living out our dreams
We're all right where we should be
With my arms out wide
I open my eyes
And now all I wanna see
Is a sky full of lighter
Asky full of lighter

lrik neyh yg die sllu nyanyi kt aq skung neyh... sbnrnye, aq xbpe phm sgt mksod die... bkn kpkaran aq laa nk tfsir2 lgu neyh... tpi lgu neyh laa, yg wt ktorg knl blik... mmg neyh lgu yg die plg ske pown...

hurm... skung, aq srah an sume pde tkdir... if ad jdoh, ad laa... kalo xd, trime jea laa... sng jea ckp... tpi yg mnanggungnye aq... xtaw laa... cne an...


2 comments:

CintaZulaikha said...

berdoa dik, agar dipanjangkan jodoh..

aena said...

aminnnn